midunesti ya na

midunesti ya na

بعضی وقتا باید دلت تنگه یه نفر بشه..

تنگه صدای کسی، چشمهایش،

نفسهایش، خنده هایش.....

بعضی وقتا باید دلتنگ شد

*خدا جون دلم خیلی براش تنگ شده*

 ///////////////////////////////////

عشق یعنی همون سلام اول،

عشق یعنی وقتی میبینیش دلت بلرزه،

عشق یعنی واسه دیدنش لحظه شماری کردن،

عشق یعنی دروغ ممنوع،

عشق یعنی تا آخرش کنار هم بودن....

. یعنی تو . تقدیم به کسی که در کنارم نیست

اما حس بودنش به من شوق زیستن میدهد

 ///////////////////////////////////////

میشه یکی به من بگه دلتنگی چه ربطی به نفس کشیدن داره؟؟
من فقط دلم براش تنگه پس چرا نفسم بالا نمیاد؟؟؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: فرناز

برچسب‌ها: •••
[ جمعه 19 تير 1394 ] [ 4:8 قبل از ظهر ] [ PH.mehdi ]
[ ]