سفرهای تنهایی همیشه بهترند
کنارِ یک غریبه می‌‌نشینی قهوه ات را می‌‌خوری
سرت را به پشتی‌ صندلی تکیه میدهی‌ تا وقت بگذرد

به مقصد که رسیدی
کیف و بارانی ات را بر میداری
به غریبه ی کنارت سری تکان می‌‌دهی‌ و می‌‌روی
همین که زخمِ آخرین آغوش را به تن‌ نمی‌کشی
همین که از دردِ خداحافظی به خود نمی‌‌پیچی‌
همین که تلخی‌ یک بغض را با خودت از شهری به شهری نمیبری
همین یعنی‌ سفرت سلامت

" نیکی‌ فیروزکوهی "

 -----------------------------------------------------------------------------

 

نقلِ این حرف ها نیست که بی تو می میرم، می گذرد، زمان که خودش را از تک و تا نمی اندازد، ساعت از تیک و تاک ..
فقط من با تو مهربان ترم!
با تو با خودم مهربان ترم .. به خودم نزدیک تر، 
با تو بیش‌تر به خودم می رسم .. همین.

- راضیه بهرامی خشنود / به خودم نمی آیم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: تــــــــنهاva3tovasetooمحيط زيست من

برچسب‌ها: محیط زیست من
[ سه شنبه 7 بهمن 1393 ] [ 8:9 بعد از ظهر ] [ PH.mehdi ]
[ ]