فضای خانه که از خنده‌های ما گرم است
چه عاشقانه نفس می‌کشم ! هوا گرم است
دوباره « دیده‌امت » ، زُل بزن به چشمانی
که از حرارتِ « من دیده‌ام ترا » گرم است ..

بگو دو مرتبه این را که : « دوستت دارم »
دلم هنوز به این جمله‌ی شما گرم است
بیا گناه کنیم عشق را ... نترس خدا
هزار مشغله دارد ، سر ِ خدا گرم است ..

من و تو اهل بهشتیم اگرچه می‌گویند
جهنم از هیجانات ما دو تا گرم است 
به من نگاه کنی ؛ شعرِ تازه می‌گویم
که در نگاه تو بازارِ شعرها گرم است ..



نظرات شما عزیزان:

فردین
ساعت14:54---1 بهمن 1393
مرسی ک ب وبم سر زدی

وبه خیلی خیلی خیلی خوبی داری دوسته عزیز موفق باشی

اهنگه وبت ادمو یاده بدهکاریاش میندازه ولی گود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: va3toمحيط زيست من

برچسب‌ها: محيط زيست من
[ چهار شنبه 1 بهمن 1393 ] [ 2:28 بعد از ظهر ] [ PH.mehdi ]
[ ]