دلتنگی هم حس جالبیست... داغ نیست... ولی می سوزاند...

دلتنگی هم حس جالبیست... داغ نیست... ولی می سوزاند...

یه وقتایی هست...نه "گریه کردن" آرومت میکنه...
نه " نفس عمیق"....
نه"یه لیوان آب سرد"...
نه"دادزدن"...
یه وقتایی هست که فقط نیاز دازی 
بمیری..
همین....

 

------------------------------

من هرگز نخواستم که از عشق ، افسانه یی بیافرینم .
باور کن .
من می خواستم که با دوست داشتن زندگی کنم ،
کودکانه و ساده و روستایی ...

نادر ابراهیمی

 

--------------------------------

گاهی قلب چیزی را می بیند
که چشم از دیدنش کور است.

- اچ. جکسون براون

------------------------------


عاشق کلمه و ترکیب های تازه ام
مثل کلمه ی تو
که با من ترکیب تازه ای می شود..

- پوریا عالمی

 

-----------------------------

پرده ی اتاقت را دوست دارم
وقتی آرام
به بهانه ی باد

از پنجره بیرون می آید و
برایم دست تکان می دهد
یعنی ...
تو در اتاقت هستی

-------------------------------

من بی قرارم !
شاخ و دُم اگر نـــدارد
بـغــــض که دارد!

نه قهوه..نه چای...
نه شعرهایِ سهراب
هیچ کدام آرامم نمی کند!...
چیزی شبیه به بچه ای هشت ماهه
در دلم
که نه وقتِ آمدنش رسیده
نه خیالِ آمدن دارد
تنها می پیچد در دل
و ناله سر می دهد مادر از درد..
چاره ای بی اندیش ...
پیش از آنکه روحم
ســقــط شود ... !
.
عادل دانتیسم/ از کتاب عزیز روزهای من

 

 -------------------------------
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: محيط زيست منبغض تنهاییپولتیکجدید

برچسب‌ها: محيط زيست من
[ یک شنبه 14 دی 1393 ] [ 1:37 قبل از ظهر ] [ PH.mehdi ]
[ ]