________;(

________;(

«هميشه كم ميارمت»

همین که می‌نویسم و به واژه می‌کشم تو رو
دوباره بار غم می‌شینه روی شونه‌های من

همین که می‌شکفی مثه یه گل میون دفترم
دوباره گرمی لبات رو بار گونه‌های من

همین که می‌ری از دلم، قرار آخرم می‌شی
دوباره زخم می‌خورم، دوباره باورم می‌شی

همیشه کم میارمت،
نمی‌شه که نبارمت

گریه فقط کار منه، تو اشکاتُ حروم نکن
به واژه‌‌ای نمی‌رسی، این‌جوری پرس‌وجوم نکن

فاصله‌ها مال منن، تو فاصله نگیر ازم
بمون که باورت بشه، گریه نمی‌شه سیر ازم

همیشه کم میارمت،
نمی‌شه که نبارمت

ترانه سرا و آهنگساز:کامران رسول زاده



نظرات شما عزیزان:

فرناز
ساعت23:24---18 آبان 1393
وبت واقعا عااااااااالیه ,,,,, لاییییک
پاسخ:mer30 mamnunn
پاسخ:baam sar bezan maer30


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: MOHITEZISTE MANvasetooمحيط زيست من

برچسب‌ها: محيط زيست من
[ یک شنبه 18 آبان 1393 ] [ 8:52 بعد از ظهر ] [ PH.mehdi ]
[ ]