بدبین از ابی

بدبین از ابی

آهنگساز : شادمهر عقیلی

ازین جایی که من هستم,تمومِ شهر معلومه
کنارم خیلی ها هستن,دلم پیشِ تو آرومه
به من بدبین نشو هرگز,بگو چی بوده تقصیرم
بجز آرامش و حسی,که از صدات میگیرم
بدبین شدی چرا؟باور نمیکنی
تنهایی منو,کمتر نمیکنی
طوفان نشو منو,یک قاصدک نکن
من عاشقِ توئم,یک لحظه شک نکن
اگه دلتنگ باشی تو,مثلِ بارون شروع میشم
که با هر قطره ی اشکت,منم که زیر و رو میشم
همیشه ساده رنجیدی,همیشه سخت بخشیدی
تو رو میبخشم این لحظه,شاید بازم منو دیدی
بدبین شدی چرا؟باور نمیکنی
تنهایی منو کمتر نمیکنی
طوفان نشو منو,یک قاصدک نکن
من عاشق توئم,یک لحظه شک نکن.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ دو شنبه 1 ارديبهشت 1393 ] [ 10:15 بعد از ظهر ] [ PH.mehdi ]
[ ]