mمــــــــــــــــــــــــــــــ

mمــــــــــــــــــــــــــــــ

اين‌كه دلتنگِ توام اِقرار مي‌خواهد مگر؟!
اين‌كه از من دلخوري انكار مي‌خواهد مگر؟

وقت دل كندن به فكرِ باز پيوستن مباش
دل بريدن وعده ی ديدار مي‌خواهد مگر؟

عقل اگر غيرت كند يك بار عاشق مي‌شويم
اشتباهِ ناگهان تكرار مي‌خواهد مگر؟

من چرا رُسوا شَوم يك شهر مشتاقِ تواند
لشكر عشاق پرچم‌دار مي‌خواهد مگر؟

با زبان بي‌زباني بارها گفتي: برو!
من كه دارم مي‌روم! اصرار مي‌خواهد مگر؟

روحِ سرگردانِ من هر جا بخواهد مي‌رود
خانه ی ديوانگان ديوار مي‌خواهد مگر؟

__ مهدی مظاهری __



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: تــــــــنهاva3to
[ یک شنبه 20 مهر 1393 ] [ 6:28 بعد از ظهر ] [ PH.mehdi ]
[ ]